poniedziałek, 27 października 2014

URODZINY

Długo zbierałam się do pisania. Humanistą to ja nie jestem 
i nawet jak pomagam Najmłodszemu przy wypracowaniach to zawsze jest krótko i na temat. 
Dzisiaj moja Najstarsza kończy 21 lat. Czas leci nieubłaganie...I dlatego właśnie zaczynam...dla dzieci i siebie samej. Tyle rzeczy poszło w zapomnienie...
Czytam blogi i podziwiam osoby je tworzące, ile otwartości, radości z codziennego dnia i te wspomnienia...

Wczoraj świętowaliśmy, wspólny obiad w wybranej przez Nią restauracji, ciasto z Jej ulubionej cukierni, inaczej niż zwykle. 

Dzisiaj od rana malowałam płot. Postawił go sąsiad jeszcze gdy nas tu nie było. Malowałam go już 4 lata temu, potem posadziłam nasze ulubione winogrona. Teraz przyszedł czas na ich przesadzenie. Tuje sąsiada zabierają wszystko co najlepsze. A więc maluję nie tylko płot, ale też pergolę i płotki.







9 komentarzy:

  1. Pisz! Też zaczęłam pisać dla synów, by zapamiętać, zinwentaryzować naszą codzienność, mieć ją jak skarb, na ile się da, zapamiętaną. Teraz czytamy całą rodziną wstecz, lata za latami i zaśmiewamy się, na zmianę ze wzruszeniem. Warto, Wietrzyku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma inny powód pisania , ja natomiast byłam zmuszona chwilą - nauczyć się szybkiego pisania , wstawiania fotek , więc córcia wpadła, że założymy blog i tak to wciągnęło ,święta rodzinne super sprawa, a winogrona najlepiej czują się przy ścianach od strony południowej [ ściana nagrzewa się i oddaje ciepło podczas nocy ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cały czas się uczę, co zresztą widać w zamieszczaniu komentarzy. W postach ciągle zmienia mi się czcionka, jej kolor i wielkość. Do tej pory byłam przyzwyczajona, że jeśli korzystam z jakiegoś programu, to zapisują mi się ustawienia. Tu jeszcze do tego nie doszłam. Jeśli ktoś ma dla mnie jakąś podpowiedź, to będę wdzięczna :)

      Usuń
  3. Hejka :)
    Ostatnio parę zawirowań mam i nie pamiętam czy już tu coś skrobnęłam jak znalazłam bloga. Szalenie podoba mi się wpis pod ,,o mnie" :)) Piszę na kompie, który jest rówieśnikiem mojej prababki ale uwielbiam go, ale nie wiem, czy on mi nie pokazuje wszystkiego, że nie może w pełni otworzyć całej strony tego bloga czy rzeczywiście nie masz opcji dodawania obserwatorów. Poradzę sobie, zaraz wstawię Cię w ulubionych bo bardzo mi się podobają blogi z duszą taką moją :) Ale jeśli nie masz to gorąco polecam. Mnie na przykład jakoś tak nieswojo obserwować Twego bloga bez ujawnienia się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :) i za podpowiedź z obserwatorami :) Cały czas powoli coś dodaję lub zmieniam. Dziś dzięki Tobie dodałam etykiety i obserwatorów. Wypełniam miejsca ostrożnie, bo nie chcę przeładować bloga.

      Usuń
    2. Przeładowaniem bloga się nie martw, zawsze możesz poprzestawiać bądź zrezygnować, zamienić na coś innego. Wybór nie jest już ostateczny :))) Ja też się uczę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja również nie jestem humanistą, łatwiej mi się wypowiadać obrazami, ale Twoje wpisy dobrze się czyta. Co do bloga, to ja również cały czas się uczę i wiele jeszcze rozwiązań jest dla mnie tajemnicą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń