piątek, 5 grudnia 2014

ODMIERZANIE CZASU

Rozpoczęło się wielkie odliczanie. Z ogromną niecierpliwością oczekujemy Świąt. Dzieci,  na pewno ze względu na prezenty i odpoczynek od nauki. Dla mnie to odświeżenie radosnych wspomnień, niepowtarzalnego, korzennego zapachu pierniczków, zielonych gałązek świerkowych, błyszczących światełek. Każdego roku przeczekuję te najkrótsze dni tworząc ciekawe dekoracje, dużo czytając, no i oczywiście sprzątając mieszkanie. 




Jeszcze czeka mnie mycie okien ( pogoda ostatnio nie zachęcała do tej czynności), pieczenie pierniczków i dokończenie na szydełku śnieżynek i zawieszek. Mam wrażenie, że zegar za szybko zaczyna odmierzać  czas, przyspiesza. Czy zdążę ze wszystkim?

Dla wszystkich  śpieszących się fotografie zegarów zrobione przeze mnie w czasie letnich wypadów :)


DUBROWNIK I FLORENCJA


 KRAKÓW I SZCZAWNICA


WARSZAWA

RZYM I WENECJA

7 komentarzy:

  1. Fajne ozdoby świąteczne. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W tym roku nastawiłam się na ozdoby szydełkowe: śnieżynki i zawieszki.

      Usuń
  2. Piękne ozdoby świąteczne i bardzo ciekawe zestawienie zdjęć z zegarami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś dopiero dojrzałam zegary... ale to pewnie przez neta, który nie wczytał mi wszystkich fotek. Zegary mają jakąś ogromną wartość dla ludzkości bo nieustająco są ozdabiane, urozmaicane. Mimo komórek, nie wychodzą z mody, zauważyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie domu bez zegara, ale moje dzieci już tak :(

      Usuń