wtorek, 30 grudnia 2014

ŚNIEG I KSIĄŻKI


W tym roku dość długo czekaliśmy, zwłaszcza dzieci, na rozpoczęcie śnieżnej zimy. W końcu, w niedzielę, 28 grudnia spadł biały puch, nie za dużo i nie za mało, w sam raz by pojeździć na sankach i nie namęczyć się przy odśnieżaniu. 






Jak widać, nawet duże dzieci cieszą się z białej kołderki. Za dwa miesiące będą miały dosyć i zaczną marzyć o lecie :)


                  

Uwielbiam czytać książki. Moja pasja zaczęła się dosyć późno, bo dopiero w czwartej klasie podstawówki. Najpierw pochłonęłam dostępne w bibliotece osiedlowej baśnie, książki dla młodzieży i w końcu zabrałam się za trudniejszą literaturę. Niestety na wiele lat musiałam przystopować ze swoim hobby. Na nowo wróciłam do porządnego czytania dopiero niedawno i nadrabiam braki. W tym roku udało mi się przeczytać około 70 książek. Większość z nich to kryminały i thrillery.


Dość sporo książek przeczytałam zainspirowana wcześniej obejrzanym filmem. Pozytywnym zaskoczeniem była dla mnie ,,Zimowa opowieść" Marka Helprina. Film w stylu hollywoodzkim, z gwiazdą na widok której niektóre dziewczęce serca doznają palpitacji, był przyjemną baśnią. Książka zupełnie inna, ciężka, ale wciągająca, z masą wątków do rozwikłania, zmuszająca mnie do uważnego czytania. 
  


Jeszcze trzy wzruszające historie, które nie pozwalają o sobie zapomnieć. Opowiadają o poświęceniu,  miłości i nadziei. 


Pod choinkę otrzymałam kolejne książki, na podstawie których powstały filmy. Ciekawe, czym mnie zaskoczą :) 


W Nowym Roku dużo odwagi w realizacji najskrytszych marzeń :)

7 komentarzy:

  1. Pieknie Was otullila ta sniezna kolderka;)
    Dobrego Nowego Roku!
    A w ksiazkach wymienionych przez Ciebbie , widze i te, ktore bardzo lubie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dziś rano znów było zielono. 5 C i silny wiatr roztopił w nocy śnieg i rozczarował dzieci :(

      Usuń
  2. Ładne zimowe zdjęcia. U mnie też jest jego dużo, ale dziś padał deszcz i zamarzał. Było bardzo ślisko:) Ale jeszcze można jeździć na sankach:)
    Serdeczności na Nowy Rok zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny, a o śniegu znów można pomarzyć...

      Usuń
  3. Śliczne fotki. Też lubię czytać książki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy wspólne hobby. Może będziemy wymieniać się tytułami ?

      Usuń
    2. Piękne zimowe kadry, a książki tez lubię czytać. U mnie też już odwilż,
      Pozdrawiam i życzę w Nowym Roku wszystkiego dobrego.

      Usuń