piątek, 13 marca 2015

PRZEDZIWNE MOCE OGRODU

Po co masz myć te okna, sprzątać szafki, prać firany i zasłony? Nawet nie widać brudu. Popatrz jakie słonko na dworze, jak grzeje. Przyjdź do mnie. Zobacz, kwitną już krokusy, ułudka i pierwiosnki, drzewa puszczają pąki. Wychodzą tulipany, hiacynty i zawilce. Zioła się budzą. 


Zimno Ci? Co Ty wymyślasz? Palce Ci kostnieją? Ubierz się cieplej. Po co masz siedzieć w domu i patrzeć na te same cztery ściany. Tutaj codziennie coś innego. Chcesz szydełkować, robić świąteczne ozdóbki? 


Odpuść sobie. Ja jestem ważniejszy. Trzeba jeszcze przyciąć budleję i hortensję bukietową, usunąć obeschnięte zeszłoroczne resztki bylin, posadzić jarzębinę, głóg, świdośliwę i dereń jadalny, przygotować podwyższone rabaty. Chcesz by Ci obrodziło tak jak w zeszłym roku?


Jesteś zmęczona? Usiądź na ławeczce, posłuchaj ćwierkania ptaszków. Spójrz nie ma kolejnych kopców na trawniku, może sobie poszedł :) 
Odpoczęłaś? No to do roboty. 
Czekam na Ciebie:)


12 komentarzy:

  1. W tym co piszesz jest prawda:) Ogród woła swoim głosem, a my słuchamy i podążamy za nim... Jest to bardzo przyjemne wołanie:)
    Piękny kolor robótki i śliczny, ananasowy wzór.
    Pięknie w zdjęciach poznaję Twój ogród. Pozdrawiam serdecznie Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zamiarem było zrobić szydełkową pisankę :)

      Usuń
  2. O tak... też tak mam, najgorzej ze słoneczkiem, promieniami wciśnie się wszędzie i mnie wygania z domu :)))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj też mamił, ale nie miałam dla niego czasu :(

      Usuń
  3. Mój ogród mówi nieparlamentarnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ogród ma swoją moc :) magiczną moc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przegrałam z robótkami, a co tam jesienią i zimą będę dziergać, dziergać , a dziś nawet kaweczkę piłam w ogrodzie - bajka , śpiew ptaków , słońce i powiew wiatru czekałam na to prawie 5 miesięcy i trudno żebym wybrała siedzenie w domu , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dzisiaj piłam kawę w ogrodzie :)

      Usuń
  6. Ogrod ma wielka moc, mnie sie czesto wydaje, ze juz nie dam rady, rece bola, kolana bola, a ide i dalej garbie, plewie, bo on mnie wola;)
    Cudne te robotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Chwilę odpocznę i znowu biegnę do ogrodu. To jedyna praca, którą lubię :)

      Usuń