poniedziałek, 4 maja 2015

ENERGETYCZNE 3 MAJA

Zachęceni reklamą warsztatów na temat odnawialnych źródeł energii, wybraliśmy się wczoraj do Centrum Eksperymentów. Temat na czasie, bowiem myślimy o dalszych inwestycjach. Dwa panele słoneczne podgrzewające nam wodę już mamy. Nie musimy od maja do października męczyć sąsiadów czarnymi i śmierdzącymi dymami, tak jak oni nas. 
Niestety warsztaty poświęcone nietypowym sposobom otrzymywania energii rozczarowały mnie. Ze specjalnej atrakcji czyli budowy zabawek elektrycznych i robotów zasilanych energią słoneczną mogły skorzystać naraz dwie osoby, bo tylko tyle miejsca było przy stanowisku. Po obejrzenie więc wiatraczków na suszarkę :), zegarków na wodę :) i samochodzików na lampkę :) ruszyliśmy dalej. 
I tu dwójka najmłodszych dopiero zaczęła się bawić :) 





Budowali tamę na rwącej rzece


Budowali zaporę


Tworzyli wiry wodne


Przeprowadzali operacje


Budowali odkurzacz


Znajdowali wyjście z labiryntu 

Oczywiście nie sposób tutaj opisać wszystkich atrakcji. Do obejrzenia były wystawy: Hydroświat, Drzewo życia,  Człowiek, Niewidoczne siły, Gdzie wzrok nie sięga. W pamięci na pewno mi zostanie trzęsienie ziemi, echolokacja, wiry wodne, jak widzi koń, hologram. 
Najbardziej podobało mi  się łóżko do masażu z gwoździ. Niestety nikt mi zdjęcia nie zrobił, gdy się relaksowałam :) 

2 komentarze:

  1. Bardzo lubie takie miejsca:) Chetnie sama bym poeksperymentowala;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mieli warsztaty, na których z kostek Rubika układali portret Leonarda da Vinci :)

      Usuń