poniedziałek, 8 czerwca 2015

KWIATKI NA SZYDEŁKU I W OGRODZIE

W ostatnim tygodniu bawiłam się szydełkiem. W czasie przeglądania filmików w internecie, zwróciłam uwagę na wykonanie ciekawego kwiatka FLOR DE MAIO. Filmik dość długi, aż 51 minut, ale wyczerpująco omawiający każdy krok. Mimo, że nie znałam języka, wszystko zrozumiałam. Liczyłam oczka razem z szydełkującą :)



Próbowałam z różnej grubości kordonkiem i różnymi szydełkami. 







Małe co nieco, a jak cieszy :)

W ogrodzie sucho, kolejne fronty przechodzą bez kropli deszczu. Biegam codziennie z wężem i podlewam. Żal mi małych kwiatków, które z większymi roślinami walczą o każdą kroplę wody. Kończą kwitnienie lilaki, śniadek, brunnera i azalie, a zaczyna  krzewuszka, irysy, wiciokrzew i bodziszek. Kolejne powojniki rozwijają swoje płatki. Po niektórych pozostają dekoracyjne owocostany.



Kosze obsadziłam surfinią. Mam nadzieję, że tak jak w zeszłym roku będzie cieszyć moje oczy aż do przymrozków :)

18 komentarzy:

  1. Przepiekne te szydelkowe kwiaty, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie takie trudne. Warto spróbować :)

      Usuń
  2. Te kwiatuszki są oblędne - jeszcze takich nie widziałam! :))
    I jeż z wcześniejszego posta... wędrowniczek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na nie zupełnie przez przypadek :) Jeż nadal chodzi i wyjada pędraki :)

      Usuń
  3. Wspaniałe te kwiatuszki szydełkowe! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności. Przepiękne! Te żywe także:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od roku znowu walczę z szydełkiem. Nieraz mi wychodzi :)

      Usuń
  4. Kwieciście u cudownie:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szydełkowe kwiatki sa rewelacyjne, jak będę miała chwile w domu to włączę sobie filmik i spróbuję...robiłam rózne kwiatki ale takich nie widziałam...świetnie dobrałas kolory:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko takie miałam. Dopiero wybieram się na zakupy :)

      Usuń
  6. Aż trudni uwierzyć, że można coś tak pięknego samemu zrobić a nie przy pomocy jakiś maszyn!! Obłędne są te kwiatuszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszyna zrobi bezbłędnie. A tak każdy z jakimś felerem, na szczęście widocznym tylko dla robiącej :)

      Usuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem szydełkowych cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowności! Jak ja mogłam przegapić ten wpis? Wszak największym moim marzeniem jest nauczyć się robić te wszystkie szydełkowe cuda. Zazdroszczę Ci tej umiejętności, dla mnie to prawie, jak czary ;))
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najłatwiej nauczyć się oglądając filmiki na youtube :)

      Usuń
  9. Przecudne szydełkowe kwiaty!!! Jeszcze takich nie widziałam, jestem pod wrażeniem!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurs nie jest zbyt trudny. Warto spróbować :)

      Usuń