poniedziałek, 29 czerwca 2015

PODZIĘKOWANIA

Ostatni tydzień obfitował w różnego rodzaju podziękowania. Koniec szóstej klasy to wyzwanie nie tylko dla dzieci, które martwią się, czy ich przyjaźnie przetrwają. To także wyzwanie dla nauczycieli czy rodziców, którzy nawzajem sobie gratulują osiągniętych efektów. Ze strony szkoły wygląda to zwykle tak: 


Mnie było trudniej. Jak podziękować, by o tym pamiętać za kilka lat. I tutaj przypomniałam sobie prezenty od serca, które dostawała moja mama od uczniów i które wspominała z sentymentem: łapki do garnków, serwetki, podkładki, laurki czy papierowe kwiatki. Postanowiłam dla każdego pedagoga zrobić broszki- kwiatki, o których pisałam w poście kwiatki na szydełku i w ogrodzie.
Było ich w sumie 15 różnych, nie powtarzały się. Najbardziej spodobało mi się, że nawet panowie przypięli je sobie w klapy marynarek. Niestety, średniej dla jej pani wychowawczyni, zdążyłam zrobić tylko jeden. Ale obiecałam, że w przyszłym roku się poprawię :)


Także rośliny w ogrodzie podziękowały za tydzień deszczu. Odżyły i wypiękniały. Niedługo będziemy cieszyć się wiśniami, poziomkami i pomidorami, a na razie zajadamy się porzeczkami, kalarepą, ogórecznikiem (w sałatkach). Jak co roku obficie kwitną jeżyny, na nich zawsze można polegać :)


Także w ogrodzie ozdobnym widać zmiany. Hortensje wreszcie nie więdną, funkie wypuściły pędy kwiatowe, a goździki wspaniale pachną :)


W sam raz na rozpoczęcie wakacji :)

10 komentarzy:

  1. Kawiatuszki są piękne i każda inna!!! :)
    A ten klif to gdzie, że się zapytam, bo znajomo te schody wyglądają...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł z tymi kwiatuszkami. Nie zobowiązujący, a piękny. Kwiatki urocze, wszystkie śliczne, najbardziej podoba mi się pierwszy, niebiesko, biało różowy:)
    Zazdroszczę deszczu, u mnie nic nie pokropiło, susza straszna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy wybrała pani pedagog :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na pamiątkowy prezent :))) A roślinki bujnie rosną, kwitną i owocują. Szalenie mi się podoba twój sposób pokazywania zdjęć, taka cudna mozaika piękna :D Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kwiatki. Ite hand made i te ogrodowe!
    Pozdrawiam goraco.
    Ps. powodzenia dla dzieciecia, to faktycznie nielatwy czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie zadowolony :)

      Usuń