poniedziałek, 28 grudnia 2015

POZYTYWNIE

Minęły już czasy, kiedy pod koniec roku wyznaczałam sobie cele. Nauczyłam się, że nic z planów nie wychodzi i trzeba korzystać z tego, co jest dostępne w danej chwili. Oczywiście nie pozbyłam się marzeń. I dlatego pragnę, aby przyszły rok zaskoczył mnie pozytywnie. W żadnym wypadku nie mogę zamienić się w osobę zgorzkniałą czyli taką, której ,, zawsze czegoś brakuje, do czegoś tęskni, chciałaby mieć to, co mają inni, albo przeciwnie- ma coś, czego inni nie mają, a co uważa za niepotrzebne" (Olga Tokarczuk,,Księgi Jakubowe"). Ale chcę tak jak śpiewa Anna Maria Jopek  ,, ...żyć najpiękniej...".


A co by było, gdybyśmy mogli powiedzieć, tak jak bohaterowie bajek: ,,I wish...". Czy też zmarnowalibyśmy szansę ?

25 komentarzy:

  1. Też nie robię postanowień noworocznych. W sumie to prócz tego, że trzeba pamiętać nową cyferkę w roku i że kalendarzowo jest się starszym to nie zwracam uwagi na nowy rok, to jest chyba zabawa dla młodych... :P
    POzdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z cyferką to zawsze mam problem na początku roku :)

      Usuń
    2. :D Chyba tylko mężczyźni nie mają :)

      Usuń
  2. Każdy rok przynosi nam coś nowego. Życzmy sobie jednak, żeby to "nowe" było dobre ! A więc Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe wyzwania, realizacja zamierzonych celów... Ale to jakie będzie nasze życie... Nadchodzący Nowy Rok w dużej mierze zależy od nas samych... Wszystkiego dobrego... Samych sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiatru w żagle Wietrzyku i do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś powiew by się przydał, bo coś mam niski poziom baterii. Do siego :)

      Usuń
  5. Życzę spokojnego, pomyślnego Nowego Roku.
    Zycie samo pisze scenariusze, każdy z nas ma swoja drogę do przebycia i nic nam po planach. Tak ja postrzegam to co się w moim życiu dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zwykle tak samo, chociaż niezbyt odległe w czasie plany udaje mi się wprowadzić w życie: wyjście do kina, wycieczka nad morze. W tym roku rodzinnie postanowiliśmy wyjechać w Sudety. Byłoby to już nasze 3 podejście. Za pierwszym razem w przeddzień wyjazdu zepsuł się samochód, za drugim dostałam rwy kulszowej. Czy tym razem się uda?

      Usuń
  6. Dobrego Nowego Roku)
    Pieknych wypraw i wielu udanych fotograficznych ujec:)

    Zyje chwila, nie robie postanowien, biore co przyniesie los.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam na śnieg. Wtedy chwycę aparat i pobiegnę robić zdjęcia. I okazuje się, że znów planuję :)

      Usuń
  7. Serdeczności wszelkich w Nowym Roczku :):):)
    U nas ostatnio mrozik w ogrodzie, a u Ciebie ??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak śniegu, mróz -6 i silny wiatr :(

      Usuń
  8. A ja w tym roku wyjątkowo zrobiłam sobie postanowienia. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja w tym roku wyjątkowo zrobiłam sobie postanowienia. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zrobiłam sobie postanowienie adwentowe i pociągne je dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, z postanowieniami tak jest, ze kiedy jest ich zbyt dużo to nie możemy dotrzymać żadnego z nich. Może jeśli już to warto mieć jedno, maksymalnie dwa postanowienia i je realizować? Ale to tak mimochodem, chcę życzyć Tobie radości w dniu codziennym, radości wewnętrznej, tak abyś mogła spełnic swoje życznia :) I jeszcze spełnienia marzeń, tych najważniejszych, niech się dzieje w Nowym Roku to wszytko co pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet z najgorszych ( w naszej ocenie oczywiście) zdarzeń warto wyciągać pozytywne momenty...
    pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet z najgorszych ( w naszej ocenie oczywiście) zdarzeń warto wyciągać pozytywne momenty...
    pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń