poniedziałek, 8 lutego 2016

GRA W ZIELONE

Jako dziecko bawiłam się z przyjaciółmi w tę grę poszukując czegoś zielonego w swoim otoczeniu. Na przedwiośniu też do tego wracam. Szukam zielonych pączków na krzewach. Wypatruję wschodzących tulipanów i narcyzów. Niestety na razie w ogrodzie przeważa szarość. Jeszcze za wcześnie, mimo ciepłej zimy. Zaczynam więc otaczać się zielenią w domu. 

Wrzucam listki mięty do herbaty.


Przynoszę do domu gałązki krzewów. 


Sieję rzeżuchę. 


Piję przygotowany przez męża koktajl z kiwi i banana. 


Wszystko po to by poczuć tchnienie wiosny :)

12 komentarzy:

  1. Z ziemi wystają już 4-5 centymetrowe łodyżki tulipanów. Martwię się,ze po łagodnym początku lutego może byc jeszcze zimny koniec... Lubię jak w kwietniu i maju jest pełno tulipanów na moje imieniny. Koktail z -jak to mówił moj syn będąc małym- kiwiego...mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka razy się zdarzyło, że po wzejściu cebulowych padał śnieg. Na szczęście kwiatom nic się nie stało :)

      Usuń
  2. Wiosny też mi trzeba! Chociaż jeszcze przed nami ferie, więc dla dzieci poczekam jeszcze trochę. ;)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziwnie się czuję. Pogoda wiosenna, a dzieci czekają na śnieg !!!

      Usuń
  3. Już, a może dopiero luty... za oknem pogoda prawie wiosenna, słoneczko przebijające się za chmur, a ja nie ukrywam chciałabym jeszcze śnieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu też za nim tęskniłam. Ale teraz, po tym cieple, czekam na wiosnę :)

      Usuń
  4. Ja też czekam, wypatruję i biegam po ogrodach w sieci, a czas zajmuje dzierganiem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już nawet kupiłam nasiona :)

      Usuń
  5. U mnie jest podobnie - uwielbiam wypatrywanie wiosny w ogrodzie, a jak mi jej brak to otaczam się zielonymi roślinami lub przedmiotami... Piękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu w ciągu 3 dni na gałązkach tawuły pojawiły się listki :)

      Usuń
  6. ja w drodze na dworzec mijam rozkwitnięte na całego bazie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiosennie to jeszcze u nas nie jest :(

      Usuń