poniedziałek, 22 lutego 2016

MARNOWANIE CZASU

Czyż marnowaniem czasu nie jest leniwe przyglądanie się szaremu niebu i poszarpanym chmurom pędzącym w nieznane. Zamiast spaceru filiżanka pachnącej rozgrzewającej herbaty z goździkiem i wsłuchiwanie się w odgłosy przyrody na zewnątrz. Spoglądanie na mokry taras i mech rozwijający się w każdej szczelinie. Co jeszcze bym tu zmieniła ? Więcej drewnianych skrzyń na warzywa, przesadzenie jeżyn w bardziej słoneczne miejsce, dokończenie pergoli dla ulubionych winorośli, stworzenie niebieskich plam z jednorocznych, zasadzenie dekoracyjnych traw u stóp wyblakłego trawnika. I im bardziej wpatruję się w ogród, tym dokładniej widzę jego przyszły kształt. A na razie muszą mi wystarczyć jesienne zdjęcia.














Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany
John Lennon

12 komentarzy:

  1. Piękny jest Twój ogród, zdecydowanie za mało go pokazujesz!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ślepemu po oczach, przeczytałam marynowanie czasu i tak dumam nad tym pierwszym zdaniem i dumam... :)))))) taaaa...
    Bardzo piękny masz ogród a twóje spojrzenie na przyrodę bardzo mi się podoba :)))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...już pomyślałam, że się pomyliłam :)

      Usuń
  3. Takie marnowanie czasu z rozmyślaniem, dumaniem i podpatrywaniem przyrody potrzebne jest każdemu...
    Cudowne fotki ogrodu nam przedstawiłaś, aż chciałoby się przespacerować tymi alejkami...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pogoda nam nie pokrzyżuje planów :)

      Usuń
  4. Też mam ogródkowe plany i czekam na wiosnę. Do tego doszedł jeszcze jeden po zobaczeniu zdjęć a Twojego ogrodu, palenisko. Ono jest bardzo pomysłowe i świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra alternatywa dla lubiących palić drewnem :)

      Usuń
  5. Piękny masz ogród. Ja także często mam wrażenie, źródło marnuje czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród bajkowy, duży, przestronny... wszystko idealnie zaprojektowane... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTEM ZACHWYCONA I ZOSTAJĘ NA DŁUŻEJ!!!!
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń