poniedziałek, 21 marca 2016

NOWE SZATY

Zbudziłam się tak jak wiosna, z samego rana. Zajrzałam we wszystkie kąty mieszkania i powiedziałam: Dosyć tego. Czas zabrać się za robotę. Efektem krótkotrwałego wzrostu energii są prawie przejrzyste szyby i nowe dekoracje. W jednym wazonie zamieszkały dwa tuziny tulipanów, a w drugim gałązki brzozy przystrojone zawieszkami w kształcie jajek i zajączków. Brzózki jeszcze bezlistne, ale do Świąt powinny się rozwinąć :)






Do grona zeszłorocznych jajek styropianowych dołączyły przyozdobione kwiatkami. Razem z synem ćwiczyłam gibkość palców i co chwila wbijałam sobie szpilkę w opuszki. Nie ma to jak wyciszająca praca :)





Teraz spokojnie mogę oczekiwać Świąt życząc wszystkim dużo radości w czasie rodzinnych spotkań :)

15 komentarzy:

  1. Śliczne bombki, święta nadchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje jajeczka bardzo pomysłowe i sliczne, wspólczuje tych kłujących doświadczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są Twoje pisanki.

    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz Wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany Kochana jak ja bym tak chciała, od paru dni prowadzę sama ze sobą negocjacje na temat porządków przedświątecznych i ciągle przegrywam... nawet teraz, wolę zachwycać się twoimi jajami i kiwać głową na mądre słowa zamiast wziąć się do porządków... ech...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie było łatwo, ale dałam radę :)

      Usuń
  5. Nigdy nie widzialam, takich pieknych, kwiecistych jajeczek:) Cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa przesliczne! Napracowaliście sie , ale efekt cudowny. Prawdziwie wiosenne pisanki:)
    Życze spokojnych , rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku mają być prawdziwie slow :)

      Usuń
  7. Piękne pisanki i tulipany. Życze ciepłych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń