wtorek, 14 czerwca 2016

TAJEMNICE

Świat kwiatów jest dla mnie jedną wielką tajemnicą. Cały czas zachwyca swoim pięknem i ulotnością. Uchyla lekko do siebie drzwi, ale nie pozwala dostrzec wszystkiego. Dlatego tak często robię zdjęcia w powiększeniu, ale niestety nie w skali mikro, a nawet makro. Mój aparat na to nie pozwala. Ale to co dostrzegam też jest wspaniałe i fascynujące :) 



bodziszek, w tle piwonia


budleja skrętolistna


jeżyna


tawuła japońska


chaber


werbena


koperek


groszek


rumianek


goździk


czarnuszka damasceńska 


facelia


lawenda


ogórecznik


powojnik


łubin


funkia


ostróżka


skalniaczek


winobluszcz


żywotnik

,,Świat odsłania swe zasłony
Raz jest biały, raz zielony,
Tu zaprasza nas i tam
Chętnie klucze daje nam"

24 komentarze:

  1. Piękne te powiększenia! Przepiękne.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia, pokazujesz inny swiat:) Pełen magii, taki basniowy świat. Zywotnik niesamowity, nie zdawałam sobie sprawy z jego pięknych kwiatów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz potrzeba się dobrze przyjrzeć, aby zobaczyć to co ukryte :)

      Usuń
  3. Arcypiękne!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez względu na możliwości aparatu zdjęcia wyjątkowe, lawenda i winobluszcz nie do poznania;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym sama nie fotografowała, to nie rozpoznałabym jeszcze kilka :)

      Usuń
  5. WOW!!!!
    Cudowne zdjęcia. Aż trudno uwierzyć, że są to kwiaty.
    Czyż nie są zachwycające, tajemnicze, fantazyjne?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Droga muszę Ci powiedzieć, że pięknie pokazałaś anatomię roślin.
    Przeważnie podziwiając kwiaty skupiamy się na nich bardziej zewnętrznie, a u Ciebie widać również ich "wnętrze".
    Cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Droga muszę Ci powiedzieć, że pięknie pokazałaś anatomię roślin.
    Przeważnie podziwiając kwiaty skupiamy się na nich bardziej zewnętrznie, a u Ciebie widać również ich "wnętrze".
    Cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Aż się zdziwiłam, że ktoś jest na moim blogu o tak wczesnej porze i to w niedzielę :D Witaj ranny ptaszku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obudził mnie sąsiad, który wybierała się na ryby. I koniec snu :( Miłej niedzieli :)

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chaber wyszedł nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje portrety makro pokazują kompletnie odmienne oblicze roślin..! Choćby żywotnik z ostatniej fotografii - chciałoby się powiedzieć: nigdy nie widziałam tej rośliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzinka też nieraz ma problem przy rozpoznawaniu :)

      Usuń