niedziela, 21 sierpnia 2016

ULOTNE PIĘKNO

Kolejny raz przyglądam się przemianie ogrodu. Teraz prym wiodą wrzosy, trawy, zawilce, hortensje i perowskia. Jeszcze ukazuje swoje piękno bacopa i werbena, a do otwarcia pierwszych kwiatów szykuje się barbula. 














Uwielbiam obserwować te zmiany. Owszem, żal mi, że lato się kończy, ale taki jest cykl natury. Pociesza mnie myśl, że przede mną kolejne dwa miesiące przebarwiania ogrodu. Odpoczywając na tarasie zachwycam się więc ulotnym pięknem roślin :)

15 komentarzy:

  1. Jest czym się zachwycać, a odpoczynek na tarasie w takim otoczeniu to czysta przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet, gdy pada deszcz, rośliny mają siłę przyciągania :)

      Usuń
  2. Piękne portreciki kwiatów :). Moja perowskia dzisiaj została pokonana przez ulewę, leży smętnie na ziemi, zobaczę jutro czy da się ją zreanimować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku na szczęście nie było tak gwałtownej ulewy :)

      Usuń
  3. Kwiaty w Twoim obiektywie wyglądaja niezwykle, a barbula faktycznie dopiero sie budzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbula jest moją ulubioną wrześniową rośliną :)

      Usuń
  4. Kwiaty masz przepiękne.Miło jest siedzieć na tarasie i obserwować je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tylko intensywnie bronić się przed komarami :)

      Usuń
  5. OJ, TY POTRAFISZ CZAROWAĆ SWOIMI WSPANIAŁYMI ZDJĘCIAMI.
    MOJA UKOCHANA PEROWSKIA ZOSTAŁA CAŁKOWICIE ZNISZCZONA PRZEZ NAWAŁNICE.
    JUTRO SPRAWDZĘ W JAKIEJ KONDYCJI SĄ MOJE ROŚLINY.
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia - w tych kwiatach jest też czułość i dbałość ogrodnika :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne fotografie!
    Oczarowana jestem!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Barbula, musze sobie poszukac, co to takiego. Piekne, piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, że urodę ogrodu można dostrzec zawsze, a koniec lata i jesień jest bardzo atrakcyjna. Ładnie to pokazujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz, gdy temperatura jest coraz niższa, zaczynają zachwycać przebarwiające się liście :)

      Usuń