czwartek, 12 stycznia 2017

DAWKA SZCZĘŚCIA

Ile trzeba pochłonąć określonej substancji, aby warunkowała ona określony efekt ? Nie wiem jak w waszym przypadku, ale w moim wystarczy godzina słońca dziennie. 





 



Zapewnia mi ona bardziej optymistyczne spojrzenie, więcej uśmiechu na twarzy i dzień bez bólu głowy. I wtedy przestaję gonić w poszukiwaniu tego co ulotne, a cieszę się z każdej chwili. Przestaję się martwić gipsem na ręku syna, tylko cieszę, że to przejściowe utrudnienia. Bowiem nawet lewą ręką można grać w ulubione gry planszowe :)



,, Więc nie patrz w dal,
bo szczęście jest tuż obok nas.
W zwyczajnym dniu, w zapachu domu,
wśród chmur, w ciszy traw."



21 komentarzy:

  1. Promienie światła mają boską moc!
    A zdradź proszę nazwę tej gry i powiedz czy fajnie się w nią gra? Bo wygląda interesująco, a my też lubimy grać w planszówki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Robinson Cruzoe. Jak dla mnie skomplikowana, ale cóż się nie robi dla dziecka. Wolę Takenoko lub Small World :)

      Usuń

  2. Mnie również zaintrygowała ta gra. Wygląda na interesującą.
    Śliczne zimowe zdjęcia.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn wynajduje w internecie ciekawostki i zanim kupi grę, ogląda filmiki :)

      Usuń
  3. Przepiekne zdjęcia, Wietrzyku!:-) Masz rację co do tego, że kontakt ze słoncem bardzo poprawia samopoczucie, dodaj energii, zapobiega bólom głowy.W ogóle ruch na świezym powietrzu jest dobry i pozytywne myslenie takoż!Gry planszowe czy wszelakie inne (nawet rozwiazywanie krzyzówek) pomagają z kolei utrzymac mózg w dobrej kondycji. Dobrze jest dbać sprawiedliwie o potrzeby ciałą i duszy!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy nie wychodzę na dwór czuję, że czegoś mi brakuje. Najszczęśliwsza więc jestem na wiosnę, gdy zaczynają się porządki na ogrodzie :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję. Podarowałaś mi kilka promieni słońca. Tak mi tego brakowało.
    Dobrze, że nam wyjaśniłaś nazwę gry. Też jej nie znałam.
    Uwielbiam oglądać Tw3oje zdjęcia. Zawsze są bardzo piękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę narzekać na pogodę. Tej zimy mało było naprawdę pochmurnych dni :)

      Usuń
    2. Troszeczkę zazdroszczę tych słonecznych dni.
      Czekam z utęsknieniem na nadejście wiosny i pierwsze jej oznaki.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Słońce to eliksir szczęścia, zgadzam się. Do tego jak w domu wszystko się układa to szczęście trwa...
    Pozdrawianm serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz o szczęście trzeba zawalczyć :)

      Usuń
  6. A to ciekawe, bo ja też ostatnio cierpię na dziwny ból głowy. A słońca dawno u mnie nie było. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę, by jak najszybciej do Ciebie zawitało :)

      Usuń
  7. U nas również Zima w pełni, od kilku dni baaaardzo biała:)) Piękne zdjęcia! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką właśnie zimę lubię. Bez szarości, porywistych wiatrów i zacinających deszczów :)

      Usuń
  8. Zima jest piękna ale już tak mi sie chce wiooosnyyy...!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też. Jedyny plus, że jest biała :)

      Usuń
  9. U mnie zima w pełni, ale słońca niestety brakuje. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda lubi być kapryśna. Raz daje, raz zabiera. Z zimowym pozdrowieniem :)

      Usuń